If you already have your account, please Login from here from here.
「SKIYAKI TICKET」「SKIYAKI GOODS」
「SKIYAKI VR」「SKIYAKI WALLET」
Some FC operated by SKIYAKI can be used.
「SKIYAKI VR」「SKIYAKI WALLET」
Some FC operated by SKIYAKI can be used.
Resend the confirmation Email
登録確認メールが届かないと登録手続きが行えません。登録確認メールが届かない場合は以下をお試しください。
docomoのユーザー様
- メール設定 → 詳細設定/解除 → 受信/拒否設定 → 受信設定 → 個別に受信したいドメインまたはアドレスの入力欄にticket.skiyaki.tokyoを入力 → 登録
auのユーザー様
- au oneトップ → auお客様サポート → 迷惑メールでお困りのお客様はこちら → 迷惑メールフィルター設定へ → 迷惑メールフィルター → 指定受信リスト設定 → 有効/リスト編集する → 指定受信リスト設定の入力欄にticket.skiyaki.tokyoを入力 → 登録
- au oneトップ → auお客様サポート → 迷惑メールでお困りのお客様はこちら → 迷惑メールフィルター設定へ → 迷惑メールフィルター → 指定受信リスト設定 → なりすまし・転送メール許可 →登録数の入力欄にticket.skiyaki.tokyoを入力 → 登録
- au oneトップ → auお客様サポート → 迷惑メールでお困りのお客様はこちら → 迷惑メールフィルター設定へ → 迷惑メールフィルター→ 個別設定【なりすまし規制】設定が(高)か(中)に設定されている場合は、設定を(低)に変更するか、設定しないに変更ください。
Softbankのユーザー様
- メールボタン → メール/PCメール設定 → メール・アドレス設定 → 迷惑・メールブロック設定 → 個別設定 → 受信拒否・拒否設定 → アドレスの入力欄にticket.skiyaki.tokyoを入力 → 後方一致を選択 → 登録
WEBメールをご利用のユーザー様
- 迷惑メールフォルダにメールが届いている場合がございます。恐れ入りますが、迷惑メールフォルダもご確認下さい。
Resend the confirmation Email
Contact us if you don't receive any Email.
Contact : Here
- There is a case that the email has been automatically marked as spam by the spam email filter and distributed to a different folder.
- The email from us will be sent with the domain ticket.skiyaki.tokyo. If you set the email reception refusal, please make sure you receive the domain 「ticket.skiyaki.tokyo」and try it again.
- If you entered a wrong email, please re-register your account.
Resend your user registration confirmation Email
We have sent an email to confirm your registration,
If you don't receive any email from us, please request resend confirmation Email.
Resend your user registration confirmation email